Strony internetowe ponad 20 korzyści z tworzenia stron WWW dla Ciebie

Powód nr 1: Strona internetowa świadczy o wiarygodności Twojej marki

“Gdzie jest twoja oficjalna strona internetowa?” Jest to pierwsze pytanie, które usłyszysz, gdy opowiesz ludziom o swojej firmie. Prawda jest taka, że ludzie stali się mądrzy w tych dniach. Myślą 10 razy przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji biznesowej.

Ludzie potrzebują, aby Twój biznes był wiarygodny. Kiedy sprawdzają Twoją firmę w internecie i nie mogą znaleźć o niej żadnych informacji… nie wygląda to zbyt wiarygodnie. Dzięki tworzeniu stron WWW możesz pokazać swoją firmę od najlepszej strony. Przedstaw swoją ofertę ludziom i dotrzyj do niezliczonej ilości nowych klientów

PS – Jeśli starannie introspekcji, można by zdać sobie sprawę, że nie są one błędne. Istnieją tysiące właścicieli firm tam. Nie mogą iść na zaufanie wszystkim, a następnie żałując później. Na ich miejscu, byś zrobił to samo. Dlaczego warto założyć strony internetowe bielsko-biała dla przedsiębiorstwa?

Powód nr 2: Firmy z witryny są łatwo dostępne

Jest to jeden z głównych powodów, dla których firmy potrzebują strony internetowej. Jeśli chodzi o zakup produktu lub usługi, większość ludzi woli łatwo dostępne firmy i można dotrzeć do nich, kiedy tylko chcą.

Teraz, gdy przychodzi do angażowania się z firmą, ponad 63% klientów korzysta z oficjalnej strony internetowej firmy.

Głównym powodem tego jest fakt, że na stronie internetowej można znaleźć wszystko na temat Twojej firmy, tj. kim jesteś, jakie usługi sprzedajesz i jak można się z Tobą skontaktować.

Ponadto, oficjalna strona internetowa sprawia, że jesteś dostępny 24×7. W rezultacie, mogą dotrzeć do Ciebie o każdej porze dnia.

To daje Ci kolejny powód, dla którego Twoja firma potrzebuje niestandardowej strony internetowej. Strona internetowa ułatwia konsumentom dotrzeć do Ciebie i kupić swoje produkty lub usługi. Mogą odwiedzić witrynę w dowolnym momencie i dokonać zakupu. Można nawet śledzić swoich klientów na stronie.

Powód nr 3: Lepsze zrozumienie

Strona internetowa może pomóc Ci zbudować silne i długotrwałe relacje z klientami.

Oto jak to się dzieje:

Jak już wspomniałem wcześniej, strona internetowa sprawia, że wydajesz się wiarygodny. To buduje początkowy poziom zaufania u klientów i inspiruje ich do robienia interesów z Tobą.

Budując stronę internetową, mamy na uwadze wszystkie ważne aspekty związane z użytkownikami – takie jak to, co użytkownicy lubią i jakie funkcje sprawiają, że zostają na stronie. Pomaga to w oferowaniu wspaniałego doświadczenia użytkownika.

Posiadając stronę internetową, budujesz zaufanie klientów i oferujesz im nieskazitelne doświadczenie użytkownika. Więc, oni pozostają i wracają po więcej.

W ten sposób zdobywasz lojalnych klientów, którzy wspierają cię i pomagają ci się rozwijać, co jest kolejnym ważnym powodem, dla którego powinieneś skontaktować się z agencją projektującą i rozwijającą strony internetowe, aby mieć stronę internetową dla swojego startupu.

Powód nr 4: Możesz zaprezentować swoje produkty/usługi w najlepszy możliwy sposób

Prezentacja odgrywa kluczową rolę, jeśli chcesz, aby ludzie kupowali Twoje produkty lub usługi. Jest to ważne, zwłaszcza jeśli jesteś startupem, gdzie każdy klient ma znaczenie.

W takim przypadku ważne jest również, abyśmy mogli zaprezentować nasze doświadczenie w najlepszy możliwy sposób, a posiadanie strony internetowej może w tym pomóc. Daje Ci swobodę twórczą. Możesz zaprezentować swoje usługi w taki sposób, w jaki chcesz.

Możesz użyć pięknych zdjęć, krótkich samouczków wideo i instrukcji PDF do pobrania. Niebo jest granicą tego, co możesz zrobić.

A czy wiesz, jak to wszystko może pomóc? Klienci dostają to, czego szukają. Tak więc, pozostają one zaczepione i iść nigdzie indziej do zakupu. To ostatecznie pomaga w tworzeniu bazy lojalnych klientów.

Powód nr 5: Strona internetowa sprawia, że Twoja marka jest bardziej widoczna

W pobliżu mojego domu znajduje się piękna restauracja. Jedzenie jest wspaniałe, obsługa niesamowita, a różnorodność jest tak duża, że można tam znaleźć prawie wszystko, co chce się zjeść. Pomimo tego, restauracja ma bardzo mało gości.

Za każdym razem, gdy przechodzę obok, widzę tylko 7-8 osób siedzących tam i delektujących się jedzeniem. Powód? Niewiele osób o niej wie. Nie chodzi o to, że jest to jedyna restauracja w mieście. Jest kilka innych. Niektóre z nich zbudowały nawet oficjalną stronę internetową.

W rezultacie udało im się pozyskać więcej klientów, mimo że mają przeciętne usługi i przeciętnej jakości jedzenie.

To jest różnica w posiadaniu strony internetowej sprawia. Prawda jest taka, że marka bez strony internetowej jest niczym innym jak małym butikiem. Nieważne, jak dobre produkty sprzedajesz, jak sprawne usługi oferujesz – niewiele osób będzie mogło się o tym dowiedzieć.

Tak więc, jeśli chcesz, aby Twoja marka świecić i ludzie wiedzą o swojej działalności, zatrudnić outsourcing zespół programistów internetowych, aby mieć oficjalny

Czy masz firmę bez strony internetowej?

Rozumiemy powody, dla których możesz mieć opory przed zbudowaniem takiej strony dla swojego biznesu: “Nie jestem obeznany z technologią”, “Są zbyt drogie”, “Nie mam czasu”, lub niesławne “Mam wystarczająco dużo biznesu i nie potrzebuję go”. Rzeczywistość jest taka, że nie musisz być obeznany z technologią, uzyskanie profesjonalnej strony internetowej dla Twojej firmy może być tanie i łatwe, a żeby było jeszcze prościej – brak strony internetowej kosztuje Cię czas i pieniądze.

Sprawdź to… 81% ludzi bada firmę lub usługę w Internecie przed podjęciem decyzji o zakupie. To jest 25.92 milionów ludzi szukających firm online. Jednak 46% właścicieli firm wymienionych “Biznes obecnie nie potrzebuje jednego” jako ich # 1 powód, dla którego nie ma strony internetowej. Nie jesteśmy statystykami, ale widzimy, że istnieje tu rażący rozdźwięk.

Nadal nie jesteś pewien, czy Twoja firma potrzebuje strony internetowej? Czytaj dalej…

81% Kanadyjczyków poszukuje firm w Internecie, jednak 46% właścicieli firm usprawiedliwia brak strony internetowej, myśląc, że jej nie potrzebuje.

1. Posiadanie strony internetowej przyciągnie nowych klientów do Twojej firmy i sprawi, że będziesz miał więcej pieniędzy.

Tak bardzo podoba nam się ta statystyka, że wspominamy o niej dwa razy: 81% ludzi bada firmę lub usługę w Internecie przed podjęciem decyzji o zakupie. Jeśli nie masz strony internetowej, nie masz szans na przechwycenie udziału w tym rynku.

Twoja strona może być dostępna 24/7/365 nawet wtedy, gdy Ciebie nie ma. Strona internetowa działa jako Twój “zawsze włączony” rzecznik biznesu podczas i poza godzinami pracy.

Strony internetowe pomogą Ci przekonwertować więcej z istniejących skierowań, ponieważ większość ludzi nadal robić własne badania i stosy cię przed konkurentami.

2.  Dodaj natychmiastową wiarygodność do swojej firmy po prostu przez posiadanie strony internetowej.

Konsument XXI wieku jest sceptykiem, w rzeczywistości 56% ludzi stwierdziło, że nie zaufa firmie bez strony internetowej. Posiadanie dobrej strony internetowej natychmiast zwiększa Twoją wiarygodność jako legalnego biznesu.

Liczy się pierwsze wrażenie, a strony internetowe pozwalają na wywarcie bardzo silnego wrażenia dzięki dobrze zaprojektowanemu wstępowi do Twojej firmy.

Strona internetowa może pomóc zaprezentować swoją wiedzę i lepiej pozycjonować swoją firmę. Strona internetowa może być Twoim narzędziem numer jeden do wyróżnienia się w tłumie.

3.  To nie jest tak trudne, ani tak drogie, jak myślisz.

Nie musisz być tech savvy, aby uzyskać stronę internetową. Wiele firm rozwoju sieci mają bardzo proste procesy rejestracji, które sprawiają, że proces szybki i bezbolesny dla Ciebie.

To może być bardzo opłacalne. Strony internetowe oferują lepszy zwrot z inwestycji niż jakakolwiek inna forma reklamy. Jeśli planujesz wprowadzić na rynek swoją firmę, strona internetowa powinna być Twoim pierwszym priorytetem.

Z biegiem czasu stosunkowo niska inwestycja z coraz stronę internetową firmy będzie wypłacać dywidendy przez prowadzenie Ci nowych klientów i budowanie marki. Plus, jest to uzasadniony wydatek biznesowy i odpis podatkowy.

4.  Posiadanie strony internetowej pozwoli Ci zaoszczędzić czas.

Niezależnie od tego, czy handlujesz e-mailami, odbierasz telefony, czy wysyłasz propozycje – komunikacja z potencjalnymi klientami wymaga czasu. Twoja strona internetowa może zaoszczędzić Ci tego czasu, dostarczając odpowiedzi na najczęstsze pytania i wątpliwości klientów. Co to oznacza dla Ciebie? Możesz poświęcić swój czas na robienie bardziej wartościowych rzeczy.

5. Pozycjonuj się i miej kontrolę nad swoją marką.

Strona internetowa działa jako platforma dla Twojego komunikatu i kształtuje postrzeganie online Twojej firmy w sposób, którego nie mogą zapewnić Twoje kanały social media.

Platforma pozwala pozycjonować się na rynku, aby uzyskać dokładny typ klientów, których szukasz.

Wielu właścicieli firm zostało zrecenzowanych online, czasami nieświadomie i/lub negatywnie. Jak to wpływa na Ciebie? 79% użytkowników, którzy czytają recenzje online, wierzy im. Zwalczaj tę negatywność poprzez zamieszczanie własnych pozytywnych referencji.

3. ABY ZAPREZENTOWAĆ TO, CO OFERUJE TWÓJ BIZNES

Posiadanie własnej, markowej, profesjonalnej strony internetowej pozwala na promowanie tego, co Twoja firma ma do zaoferowania z pełnym przekonaniem. Pomyśl o tym jak o oferowaniu niesamowitej obsługi klienta 24/7.

Jeszcze lepiej, strona Twojej firmy może siedzieć tam przekonując klientów do robienia interesów z Tobą, a nie z Twoją konkurencją 24/7/365 bez podnoszenia palca.

Kto musi polegać na tradycyjnych metodach sprzedaży i drogich zespołach sprzedaży zewnętrznej, kiedy możesz mieć strategię marketingu przychodzącego pracującą dla Ciebie tak samo ciężko?

BrightLocal mówi, że młodsi konsumenci (18-34) oczekują, że lokalna firma ma stronę internetową i są bardziej skłonni do kontaktu z nimi, jeśli tak.

Oznacza to, że musisz wykonać swoją pracę, aby upewnić się, że całe doświadczenie użytkownika strony internetowej: branding, projekt, treść, zdjęcia produktów i filmy naprawdę robią wrażenie.

Tak jak zatrudniasz profesjonalnego fotografa lub kamerzystę, aby wykonał profesjonalne zdjęcia, tak samo powinieneś zatrudnić kreatywną agencję growth marketingu (taką jak Atomivox®), aby zaprojektowała stronę internetową Twojej firmy.

Nawet jeśli Twoja firma jest firmą typu SaaS lub cyfrową, która nie posiada własnej siedziby, powinno Ci zależeć na tym, jak wygląda Twoja “witryna”. Nie inaczej jest z biznesową stroną internetową.

Doll up, że cyfrowy sklepfront i zacząć sprzedawać!

4. ABY ZYSKAĆ SPOŁECZNĄ WIARYGODNOŚĆ

Jedną z rzeczy, których nauczyliśmy się prowadząc agencję web design, jest to, że posiadanie samej strony internetowej nie zawsze rozwiązuje problem. Kiedy już zaczniesz myśleć cyfrowo, strona internetowa to tylko wierzchołek góry lodowej.

Do tego dochodzą wysoko konwertujące teksty, projektowanie user experience, strony docelowe i lejki sprzedażowe, oferty treści, blogi biznesowe, analityka i śledzenie. Lista automatyzacji marketingu jest nieskończona.

Wiarygodność społeczna jest jednym z najważniejszych elementów. Wiarygodność, czyli to, jak klienci czują się robiąc z Tobą interesy, jest kluczem do wpływania i kierowania nowymi potencjalnymi klientami, aby wybrali Ciebie zamiast konkurencji. Shopify stwierdza,

Najważniejszą rzeczą do zauważenia jest to, że mentalna luka pomiędzy przeczytaniem recenzji a podjęciem decyzji jest śmiesznie mała – a klienci zazwyczaj decydują “tak” lub “nie” niemal natychmiast. Tak więc, jako mała firma, Twoja reputacja online może mieć bezpośredni wpływ na Twoją linię końcową.

Badanie przeprowadzone przez Craig Blom ujawniło, że 84% kupujących powiedziało, że ufa recenzjom online tak samo, jak osobistym rekomendacjom od przyjaciół lub rodziny.

5

Chociaż nie możesz w pełni kontrolować tego, co mówi się o Twojej firmie na Yelp lub innych stronach internetowych, MOŻESZ kontrolować komunikację wokół doświadczeń Twoich klientów.

Jeśli masz własną stronę internetową, to jest.

Pozwól swoim szczęśliwym klientom powiewać flagą za Ciebie. Wyświetlaj ich szczęśliwe uwagi, recenzje i pochwały dla całego świata.

Upewnij się, że zawsze zawiera logo lub sekcję referencje klientów i studia przypadków, aby zaimponować potencjalnym gościom witryny i zachęcić ich do zaangażowania.

5. ABY KONTROLOWAĆ, CO SIĘ MÓWI

Niestety, trudno jest kontrolować to, co mówi się o Twojej firmie na platformach mediów społecznościowych lub na stronach z recenzjami. Ale posiadanie biznesowej strony internetowej daje Ci możliwość kontrolowania własnej narracji.

Jak już pisaliśmy, profesjonalnie opracowana historia marki jest potężnym narzędziem zwiększającym konwersje i wpływającym na publiczne postrzeganie Twojej marki. I nie musisz nawet ciężko na to pracować!

Niektóre szacunki mówią, że ponad 70 procent lokalnych firm nie ma na swojej stronie wyraźnego wezwania do działania, a 27 procent nie ma nawet numeru telefonu na stronie głównej.

Możesz być lepszy od większości swoich konkurentów na rynku tylko przez uzyskanie tych dwóch rzeczy w prawo!

Top 10 solidnych powodów, dla których firmy potrzebują strony internetowej

Strona internetowa dowodzi wiarygodności Twojej marki

Firmy posiadające stronę internetową są łatwo dostępne

Strona internetowa buduje relacje

Możesz zaprezentować swoje produkty/usługi w najlepszy możliwy sposób

Strona internetowa sprawia, że Twoja marka jest bardziej widoczna

Możesz czerpać korzyści z wyszukiwań w Google

Ludzie nadal oceniają Twoją wiarygodność po wyglądzie

Strona internetowa jest integralną częścią marketingu online.

Możesz strategicznie dotrzeć do swoich klientów poprzez stronę internetową

Wszyscy Twoi konkurenci już mają strony internetowe

Omówmy to szczegółowo;

Powód nr 1: Strona internetowa świadczy o wiarygodności Twojej marki

“Gdzie jest twoja oficjalna strona internetowa?” Jest to pierwsze pytanie, które usłyszysz, gdy opowiesz ludziom o swojej firmie. Prawda jest taka, że ludzie stali się mądrzy w tych dniach. Myślą 10 razy przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji biznesowej.

Ponad 30% nawet nie rozważyć firmy, jeśli nie ma żadnej strony internetowej. Tak więc, jeśli chcesz, aby ludzie myślą, że Twoja firma jest wiarygodna, skontaktuj się z niestandardowej firmy rozwoju witryny w Indiach i mieć stronę internetową. Tylko wtedy będą traktować cię poważnie.

PS – Jeśli starannie introspekcji, można by zdać sobie sprawę, że nie są one błędne. Istnieją tysiące właścicieli firm tam. Nie mogą iść na zaufanie wszystkim, a następnie żałując później. Na ich miejscu, byś zrobił to samo.

Powód nr 2: Firmy z witryny są łatwo dostępne

Jest to jeden z głównych powodów, dla których firmy potrzebują strony internetowej. Jeśli chodzi o zakup produktu lub usługi, większość ludzi woli łatwo dostępne firmy i można dotrzeć do nich, kiedy tylko chcą.

Teraz, gdy przychodzi do angażowania się z firmą, ponad 63% klientów korzysta z oficjalnej strony internetowej firmy.

Głównym powodem tego jest fakt, że na stronie internetowej można znaleźć wszystko na temat Twojej firmy, tj. kim jesteś, jakie usługi sprzedajesz i jak można się z Tobą skontaktować.

Ponadto, oficjalna strona internetowa sprawia, że jesteś dostępny 24×7. W rezultacie, mogą dotrzeć do Ciebie o każdej porze dnia.

Czy chcesz utworzyć stronę internetową dla swojej firmy_ – sygnity

To daje Ci kolejny powód, dla którego Twoja firma potrzebuje niestandardowej strony internetowej. Strona internetowa ułatwia konsumentom dotrzeć do Ciebie i kupić swoje produkty lub usługi. Mogą odwiedzić witrynę w dowolnym momencie i dokonać zakupu. Można nawet śledzić swoich klientów na stronie.

Powód nr 3: Lepsze zrozumienie

Strona internetowa może pomóc Ci zbudować silne i długotrwałe relacje z klientami.

Oto jak to się dzieje:

Jak już wspomniałem wcześniej, strona internetowa sprawia, że wydajesz się wiarygodny. To buduje początkowy poziom zaufania u klientów i inspiruje ich do robienia interesów z Tobą.

Budując stronę internetową, mamy na uwadze wszystkie ważne aspekty związane z użytkownikami – takie jak to, co użytkownicy lubią i jakie funkcje sprawiają, że zostają na stronie. Pomaga to w oferowaniu wspaniałego doświadczenia użytkownika.

Posiadając stronę internetową, budujesz zaufanie klientów i oferujesz im nieskazitelne doświadczenie użytkownika. Więc, oni pozostają i wracają po więcej.

W ten sposób zdobywasz lojalnych klientów, którzy wspierają cię i pomagają ci się rozwijać, co jest kolejnym ważnym powodem, dla którego powinieneś skontaktować się z agencją projektującą i rozwijającą strony internetowe, aby mieć stronę internetową dla swojego startupu.

Powód nr 4: Możesz zaprezentować swoje produkty/usługi w najlepszy możliwy sposób

Prezentacja odgrywa kluczową rolę, jeśli chcesz, aby ludzie kupowali Twoje produkty lub usługi. Jest to ważne, zwłaszcza jeśli jesteś startupem, gdzie każdy klient ma znaczenie.

W takim przypadku ważne jest również, abyśmy mogli zaprezentować nasze doświadczenie w najlepszy możliwy sposób, a posiadanie strony internetowej może w tym pomóc. Daje Ci swobodę twórczą. Możesz zaprezentować swoje usługi w taki sposób, w jaki chcesz.

Możesz użyć pięknych zdjęć, krótkich samouczków wideo i instrukcji PDF do pobrania. Niebo jest granicą tego, co możesz zrobić.

A czy wiesz, jak to wszystko może pomóc? Klienci dostają to, czego szukają. Tak więc, pozostają one zaczepione i iść nigdzie indziej do zakupu. To ostatecznie pomaga w tworzeniu bazy lojalnych klientów.

Powód nr 5: Strona internetowa sprawia, że Twoja marka jest bardziej widoczna

W pobliżu mojego domu znajduje się piękna restauracja. Jedzenie jest wspaniałe, obsługa niesamowita, a różnorodność jest tak duża, że można tam znaleźć prawie wszystko, co chce się zjeść. Pomimo tego, restauracja ma bardzo mało gości.

Za każdym razem, gdy przechodzę obok, widzę tylko 7-8 osób siedzących tam i delektujących się jedzeniem. Powód? Niewiele osób o niej wie. Nie chodzi o to, że jest to jedyna restauracja w mieście. Jest kilka innych. Niektóre z nich zbudowały nawet oficjalną stronę internetową.

W rezultacie udało im się pozyskać więcej klientów, mimo że mają przeciętne usługi i przeciętnej jakości jedzenie.

To jest różnica w posiadaniu strony internetowej sprawia. Prawda jest taka, że marka bez strony internetowej jest niczym innym jak małym butikiem. Nieważne, jak dobre produkty sprzedajesz, jak sprawne usługi oferujesz – niewiele osób będzie mogło się o tym dowiedzieć.

Tak więc, jeśli chcesz, aby Twoja marka świecić i ludzie wiedzą o swojej działalności, zatrudnić zespół outsourcingu programistów internetowych, aby mieć oficjalną stronę internetową.

Zdasz sobie sprawę, jak znacząco udało Ci się zwiększyć sprzedaż i zdobyć więcej klientów.

Powód nr 6: Możesz skorzystać z wyszukiwań Google

Posiadanie strony internetowej może również dostać się do listy wyszukiwania Google, dzięki czemu klienci mogą łatwo znaleźć.

Teraz, jedną rzeczą, którą możesz się zastanawiać jest: Jak to ma znaczenie? Oto jak:

W dawnych czasach, kiedy klienci musieli robić interesy z firmą, robili szczegółowy background check i kontaktowali się z każdym poprzednim klientem, aby zapytać o Ciebie. Wreszcie, tylko wtedy, gdy byli pewni, ruszyli do przodu.

Ale czasy się zmieniły. Klienci stali się sprytni. Nie chcą już tracić czasu na sprawdzanie przeszłości. Zamiast tego, wolą szukać w Google. W rzeczywistości jest to pierwsza rzecz, którą zrobią po usłyszeniu nazwy Twojej marki.

Teraz, jeśli masz stronę internetową i zrobiłeś jego właściwego SEO, to będzie pochodzić w górnych wyszukiwań Google. Oprócz tego, ludzie będą również w stanie znaleźć cię za pomocą innych słów kluczowych związanych z działalnością firmy. To sprawia, że jesteś bardziej popularny wśród ludzi, a więcej osób jest chętnych do robienia interesów z tobą.

Jeśli więc chcesz, aby Twój startup stał się sławny, a klienci mogli łatwo znaleźć Cię w Google, załóż stronę internetową. Ta decyzja przyniesie Ci wiele korzyści w dłuższej perspektywie.

Powód nr 7: Ludzie wciąż oceniają Twoją wiarygodność po wyglądzie

To nie tylko ja! Ponad 75% osób przyznało, że ocenia wiarygodność firmy po wyglądzie jej strony internetowej. Oznacza to, że klienci są bardziej skłonni do robienia interesów z Tobą, jeśli masz interaktywną stronę internetową, która utrzymuje ich zaangażowanie, która buduje początkowy poziom zaufania i która udowadnia, że jesteś wiarygodny.

Teraz, jeśli nie masz strony internetowej, klienci nie będą nawet rozważyć cię w pierwszej kolejności, nie mówiąc już o zaufaniu i myśląc, że chcą robić interesy z tobą. Nie mając strony internetowej, już cios swoje szanse.

Więc, nie popełnij błędu nie posiadania strony internetowej.

Powód nr 8: Strona internetowa jest ważną częścią marketingu online

Wszyscy wiemy, jak gorączkowy i czasochłonne tradycyjne formy marketingu, takie jak zwolnienie druku, reklamy drukowane i ulotki są. Kosztują cię fortunę i wymagają dużo wysiłku. Mimo to, wyniki nie są do znaku.

Online marketing, z drugiej strony, jest mniej kosztowne i bardziej skuteczne. To może uzyskać więcej wyników z mniej ciężkiej pracy, a więc jest znacznie lepszą alternatywą, jeśli chcesz, aby rzeczy zrobić szybciej.

Teraz, podczas gdy marketing internetowy może być skuteczną opcją do promowania swojej firmy, to naprawdę nie ma znaczenia, jeśli nie masz strony internetowej. Rozważ to jako słońce, wokół którego krążą wszystkie planety.

Strona internetowa będzie ostatecznym celem, gdzie będzie wysyłanie klientów z różnych kanałów, takich jak media społecznościowe, blogowanie, e-mail marketingu i kanałów wideo.

A te liczby dowodzą, jak skuteczne mogą być te różne media marketingu online:

Ponad 2,34 miliarda (67%) ludzi jest aktywnych na mediach społecznościowych każdego dnia

Firmy, które blogowały 16 razy w miesiącu, otrzymywały 4,5 razy więcej leadów

Email marketing jest 40 razy bardziej skuteczny w pozyskiwaniu klientów niż jakikolwiek inny kanał social media

Wideo na stronie docelowej może zwiększyć współczynnik konwersji o 80%.

Tak więc, jeśli chcesz czerpać korzyści z marketingu online, posiadanie strony internetowej jest koniecznością dla Twojego biznesu.

Powód nr 9: Możesz strategicznie dotrzeć do swoich klientów poprzez stronę internetową

Kolejną zaletą posiadania strony internetowej jest to, że możesz nie tylko zachęcić ludzi do odwiedzenia Twojej strony, ale także śledzić następujące kluczowe wskaźniki wydajności:

2. Musisz być rozpoznawalny w wynikach wyszukiwarek

Ludzie nie tylko przeglądają Internet, aby odkryć firmy, z którymi chcą robić interesy; bardziej szczegółowo, odwiedzają wyszukiwarki. 93% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki. A prawie połowa z tych wyszukiwań dotyczy firm lokalnych.

Tak więc, musisz mieć zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwania stronę internetową firmy, która może dobrze uplasować się w wynikach wyszukiwania. To zapewni, że konsumenci są w stanie znaleźć i połączyć się z, firmy.

3. Konsumenci szukają z myślą o bliskości

Ważne jest, aby mieć zoptymalizowaną stronę internetową, tak aby pojawić się w wynikach wyszukiwania – zwłaszcza, że badania wykazały, że ludzie mają tendencję do podjęcia do swoich komputerów lub urządzeń mobilnych, aby szukać rzeczy, które są blisko nich. W rzeczywistości, 4 na 5 konsumentów korzysta z wyszukiwarek w poszukiwaniu informacji lokalnych.

Wyszukiwania te nie ograniczają się jedynie do surfowania po sieci. 88% osób szukających lokalnego biznesu za pomocą urządzeń mobilnych dzwoni do firmy lub odwiedza ją w ciągu 24 godzin. Posiadanie strony internetowej pozwala wyszukiwaczom, którzy szukają firmy w bliskiej odległości, na odkrycie Twojej firmy i skontaktowanie się z Tobą.

4. Pomoże Ci zbudować wiarygodność

Jeśli chodzi o przekonanie konsumentów do zakupu, pierwsze wrażenie jest ważne. Pięćdziesiąt siedem procent osób nie poleci firmy, która ma źle zaprojektowaną stronę mobilną. To prawda, że konsumenci oceniają Twoją firmę na podstawie wyglądu strony internetowej.

Posiadanie profesjonalnie zaprojektowanej, dokładnej i łatwej w obsłudze strony internetowej może pomóc Ci w łatwiejszym przekazaniu potencjalnym klientom, że jesteś renomowaną organizacją, z którą chcą robić interesy.

5. Efektywna kosztowo strategia marketingowa

Spójrzmy prawdzie w oczy – każda firma chce zoptymalizować dolary w swoim budżecie, aby uzyskać jak najwięcej korzyści za jak najmniejszą kwotę. Jeśli chodzi o marketing, posiadanie strony internetowej, która jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania, może być jedną z najbardziej opłacalnych strategii marketingowych.

Czy myślisz o samodzielnym zajmowaniu się ? Nie sugerowalibyśmy tego, w końcu masz firmę do prowadzenia. Istnieją jednak pewne podstawowe taktyki, które możesz podjąć, aby pozycjonować się tak, aby zostać odkrytym przez wyszukiwarki.

Fabryka Sylwetki
Fabryka Sylwetki

No Comments

Write a Reply or Comment